torsdag 19. mai 2011

Stolt :)

Som dere vet synger Victoria i kor, i dag var det sommeravslutning der og Victoria hadde med seg mimmi, oldemor, bestemor, bestefar, Randi, Christian og pappa`n og meg. Hun er veldig flink til å synge og jeg tror hun liker seg. Men jeg er usikker på om hun vil fortsette til høsten. Vi får se, da har hun jo blitt skolejente også og er nok opptatt med ting der. Uansett er det veldig koselig med sang :)

Det ble ingen operasjon på meg i går, den ble utsatt. Legen må ha mer tid enn hva som var avsatt og jeg skal legges inn. Så da var det bare å fortsette og grue seg. Merker at gnisten er litt borte i dag, nå var jeg så forberedt mentalt og innstilt på at ting skulle være sånn og sånn og så blir de ikke det. Lufta har gått ut av meg føler jeg. Godt det straks er helg :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)