søndag 1. mai 2011

Kom mai du skjønne milde :)

Tenk så var det jammen meg mai allerede, hvor ble egentlig april av? Det er da ikke så lenge siden minstemann ble 3år og prinsesse-vil-ikke ble 6år? Jeg syns det er litt skremmende å se hvor fort tiden flyr.. Det gjelder å nyte hver dag, noe jeg dessverre ikke er flink nok til.. En venninne sa til meg livet er som en berg-og dalbane og vi håper på flere oppturer enn nedturer. Så sant, så sant! Dessverre er det litt for mange nedturer her for tiden.. Men "this too shall pass" heter det så fint og det må vi tro!

I går tok vi turen til Hadeland Glassverk, det var siste dagen av vårsalget og jeg hadde ikke vært der siden i fjor tror jeg. Som vanlig var det masse jeg kunne tenke meg, men ingenting ble kjøpt denne gangen. Vi prøvde farsoten som er på alle blogger for tiden - makroner. Kjøpte hver vår, men det var ikke mange bitene før de lå i søplebøtta. Dèt var ikke noe etter vår smak :)




I dag prøver jeg å ha litt tid med ungene samtidig som jeg også prøver å få litt orden i huset her. Jeg har mest lyst til å bare ta en diger søplesekk og kaste masse. Vi sparer og sparer, tilfelle vi kan få brukt for det. Det er bare dumt, for det er svært sjelden man får brukt for det igjen spør du meg og dette gjelder helt vanlig ordinære ting! Det er ingen antikke skatter ;) Kanskje jeg en dag får god tid og ånden over meg? Kanskje en dag huset kan bli i tipp topp stand og uten rot? Kanskje det...

Glad, liten bonde med ny dress ;)
Ha en fortreffelig 1. mai!

1 kommentar:

  1. Ja det blir alltid alt for mye en sparer på, og jeg er helt enig med deg - kunne også tenke meg å putte alt unødvendig i en søppelsekk eller kanskje allerheltst en container og bare bli kvitt det!
    Ønsker deg flere oppturer enn nedturer :) Og en god mai måned :)
    Klemmer, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)