søndag 8. mai 2011

Lillesøster..

I dag ble lillesøsteren min konfirmert og vi skal feire det her på Østlandet neste lørdag. Det gleder jeg meg til.. :) Ungene og mannen skal ha bunad, men jeg kommer som vanlig ikke inn i bunaden min. Det er veldig kjedelig, men sånn har det blittt og det må tas grep enten på den ene eller andre måten.

Neste lørdag skal familien på pappa`s side feire med henne og det blir koselig. Jeg kan ikke fatte at hun allerede er konfirmant. Jeg husker jeg var på sykehuset da hun ble født og vi hadde vært første møte da hun var en halvtime gammel. I tiden etterpå bodde vi sammen en stund, før jeg flyttet og så flyttet hun til Sørlandet da hun var 5år. Etter det har kontakten vært så som så, men jeg håper jo at hun kanskje kommer opp igjen hit for videre skolegang etterhvert.

Jeg prøvde å overtale henne til og ha bunad i dag, men det skulle hun ikke. En lyserosa kjempe fin kjole ble kjøpt inn, så overraskelsen var stor da jeg snakket med pappa på telefon i kveld og han sa hun hadde hatt bunad på seg. Jeg ble sååå glad og hun var så fin!!

Gratulerer med dagen, vennen min!


1 kommentar:

  1. Gratulerer til søsteren din, som var så flott i bunad ;) Ønsker dere og henne selvfølgelig en flott dag.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)