fredag 24. juni 2011

Vel overstått!

Onsdag ble jeg operert og alt gikk som planlagt :) Jeg kom hjem onsdag kveld og i går var mannen hjemme med meg. Skulle gjerne hatt han hjemme i dag også, jeg har mer vondt og er mer øm i dag enn hva jeg har vært hittil. Det går greit både å sitte, ligge, gå og stå, men det verste er når jeg skal endre disse posisjonene. Det er ganske hovent og ømt i det største snittet. For de som ikke vet det så har jeg hatt kikkhullsoperasjon. Jeg har gruet meg veldig og gjort meg opp mange tanker før operasjonen, jeg gruet meg til narkosen - redd for at jeg ikke skulle våkne opp igjen og jeg tenkte da på alle rundt meg osv. Men dette har gått over all forventning. Jeg har nok litt mer vondt nå enn hva jeg hadde trodd, men ikke de smertene man egentlig skal merke etter en kikkhullsoperasjon. Jeg går fremdeles på smertestillende, så noe døyves jo også. Men this too shall pass som det så fint heter! Dette går hvertfall over og jeg har alt i alt hatt en positiv opplevelse.


Mannen og mamma stiller opp for meg. Mannen har måtte hjelpe meg opp og ned her og der og mamma kommer med mat og hjelper til med ungene. Kjører og henter i barnehagen. Jeg skal jo ikke løfte noe særlig enda, så jeg blir nok litt hjelpesløs noen dager til, da er det godt å ha omsorgsmennensker rundt seg :)


Ha en fin midtsommersdag og riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)