torsdag 30. juni 2011

Ja, ja..

Feber i 40 i går kveld, fikk time på sykehuset i dag. Der ble det påvist sårinfeksjon. Legen klemte og klemte ut puss, det var kjempe behagelig - NOT! Men jeg følte meg faktisk bedre etterpå. Vi måtte bytte bandasje nå i kveld for det rant ut av bandasjen. Skulle dra til legen å bytte bandasje i morgen og på sykehuset lørdag. Jeg hadde en crp på 247....! Har fått antibiotikakur, men legen ringte for noen timer siden og sa at jeg skulle komme til dem i morgen alikevel pga crp. De ville sjekke den og er den like høy så skulle jeg forberede meg på å bli lagt inn så jeg kunne få antibiotika intravenøst! Jeg føler meg veldig godt ivaretatt både på sykehuset og hjemme. Snille, snille mannen stiller opp og tar fri for å være med meg i morgen også. Hva var livet uten han? Og mamma tar ungene..

Flere blomster har også dukket opp siden sist; fra tante K, venninne IV, mamma`s kusine og svigers.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)