mandag 20. juni 2011

Shoppoliker`n strikes again..

Siden jeg jobber hver dag og helgene stortsett er opptatt, har netthandelen i det siste fått prøve seg. Det har blitt litt handling fra USA igjen, snille, snille E som sender tingene til meg og som gjør det veldig lett for meg å handle det jeg har lyst på. Før helga kom en en stor eske med ting fra GAP. Mye fine klær både til ungene og gaver som jeg skal gi bort. Me like :) I dag kom det pakker fra Pompdelux (50% der og da må man handle selvfølgelig) og Lindex (salg der også). Det er så moro å få pakker i posten!! Jeg leste forresten i et ukeblad forleden, verdens beste nyhet; "forskere har funnet ut at shopping både er et sunnhetstegn og forlenger livet. Denne aktiviteten gir glede, trening og er sosial." Hehe, ser du det mannen min!? Det er helsefarlig hvis jeg ikke shopper :) Hihi.. Så shop i vei damer!!


På torsdag var det sommeravslutning i barnehagen og det er seremoni for de som skal gå ut av barnehagen til sommeren. Victoria er jo en av de og det var en rørt mamma som hørte det fine som ble lest opp om henne og hvor glad hun var når hun mottok rosen med teksten formet som et hjerte. "Her er jenta som kan det meste, leser, skriver og synger øra av de fleste. Hun er litt sjef på vår avdeling, hopp, sprett og dans er hennes yndling. Tønsberg, Pompdelux og shoppings, vennene dine syns du er toppings."
♥ Vi er utrolig stolte og glade i den lille, store vakre jenta vår  ♥



Redigert 21/6; glemte å skrive inn teksten om Victoria :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)