tirsdag 28. juni 2011

Recovery is dull...

I`m bored!! Selvom jeg skal slappe av mest mulig, er det ikke til å unngå at jeg må gjøre litt husarbeid alikevel.. Jeg klarer ikke å se at det ligger ting og flyter, og at ting ikke er der det skal være! Jeg hadde trodd at da denne uken startet ville formen være på topp og jeg kunne få gjort masse, kanskje til og med litt shopping.. Meeeen det er visst bare å innfinne seg med at den tiden er ikke enda, jeg må bare ta det helt med ro. Jeg har enda ikke kjørt bil igjen, mannen og mamma deler på å kjøre og hente unger i barnehagen. I går jobbet mannen sent, så da var mamma her til etter ungene hadde lagt seg. Jeg er så ubeskrivelig glad for at hun stiller opp sånn, men jeg er ikke overrasket. Det bare er sånn hun er ♥ Jeg har fått mange koselig sms`er og blomster, fra mamma har jeg fått en nydelig rosebukett, det samme fra mannen og ungene. Fra kusine L med familie fikk jeg skjønne liljer og fra pappa og R så fikk jeg noen kjempe flotte uteblomster som var midt i blinken hos oss :)




På lørdag hadde vi besøk av kusine L, G og skjønne M. Victoria syns jo som vanlig det er stas med småtroll, så hun må kose og ha på fanget. På søndag var Christian først i bursdag til en barnehagevenninne og så dro vi på Barnas Bondegård på Blaafarveværket. Christian syns jo det er så stas å få sitte på med gråtass og Victoria tok en tur alene med hestene.






Nå venter jeg besøk av en venninne og så tror jeg tante, kusine L og mormor skulle komme innom en tur :)

1 kommentar:

  1. Lenge siden sist nå. Vil i grunn bare få ønske deg god bedring, det er ikke moro når en er ferdig med en operasjon at det tar så lang tid før en er bra. Men sånn er det bare, det er viktig å ta det med ro, så kroppen får den hvilen den trenger og restituerer seg raskere. Men det er ikke moro å vente, venting er ikke gøy.
    Vel, ønsker deg igjen god bedring og håper du snart er så bra som du ønsker :) Lykke til, og riktig god sommer.
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)