torsdag 11. desember 2008

Pynt her og der.. Og litt til!

I dag har jeg pakket inn de fleste julegavene og fått skrevet resten av julekortene. Under to uker til jul!! Det går jammen meg fort.. Men jeg prøver å nyte tiden, for den går så altfor fort. Poff-og så var det nytt år!

Tenkte jeg måtte legge inn litt flere bilder fra huset..
Pynten ute på trappa..
Nissefar som hilser velkommen i gangen..
Har tvinna rødt garn og hengt opp i trappa og satt på GOD JUL klyper, der skal årets julepost få henge.
På søndag hadde vi besøk fra et vennepar som leverte julegaver til ungene og så fikk vi favorittblomsten min i innflytningsgave! Kjempe koselig :) Og orkidèr er jo såå nydelige!!
Vi skulle egentlig hatt besøk i dag, men så ble det utsatt til uka. Men vi koste oss med Mikke mus vafler alikvel. Veldig godt..
Må slenge med et bilde av mamma`s store lille gutt som snart er 8 1/2mnd. Tiden flyr så altfor fort. Christian er en veldig blid liten krabat. Vi storkoser oss om dagen.
Skal prøve å skrive litt oftere, så bildene kommer litt mer spredt. Men er ikke alt man rekker for tiden. I helga blir det pepperkakebaking med Victoria-gleder meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)