onsdag 24. desember 2008

God jul :)

Så var juleaften her. Christian og jeg er oppe, men Victoria og pappa`n sover enda!! I dag kommer pappa, mamma, stefar, mormor, svigermor, svigerfar og to svogere, så det blir fullt hus. Gleder meg til å være vertinne, syns alltid det er koselig å stelle i stand for folk. Men jeg er ikke helt fornøyd med ribba i år, den er alltid perfekt. Men dessverre ikke i år. Uansett får vi håpe det smaker. Jeg skal etterhvert gå løs på desserten, karamellpuddingen er klar og så skal jeg lage moltekrem og moltecoulis. Merker at jeg har ikke helt den rette julestemingen i år, men den kan jo enda komme? Vi får håpe det.. Bordet er dekket og juletreet er pyntet og har fullt av pakker under seg. Veldig koselig! Det er så flott ute i dag også.

Ønsker alle en riktig koselig julefeiring!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)