fredag 12. desember 2008

Familie..

..er for meg noe av det viktigste som finnes her i livet. Jo eldre jeg blir, jo mer setter jeg pris på familien min. Den har alltid vært i sentrum. Da jeg var liten var vi hos farmor og farfar stortsett hver søndag. Mormor bodde jo sammen med oss, så jeg har alltid hatt god kontakt med besteforeldrene mine. For meg er familie noen som elsker deg betingelsesløst og stiller opp for deg uansett hva det måtte være. Og som hjelper deg opp når du er nede. Og som vil at du skal ha det bra uansett. Min familie er sånn. Ord kan ikke beskrive hvor takknemlig jeg er og hvor utrolig glad jeg er i familien min. Jeg er glad for den gode kontakten jeg har både med fjerne og nære slektninger og jeg føler meg utrolig heldig som har en familien som bryr seg så mye om meg, mannen min og barna våre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)