mandag 15. desember 2008

Fra gull til hvitt.. Og mine søte små :)

I dag har jeg vært på Ikea og da kjøpte jeg nye rammer til noen bilder jeg kjøpte i Canada for noen år siden. Merker jeg er litt lei mye av den gamle stilen og pynten jeg hadde. Men disse bildene ble jo som nye bare ved å bytte ramme.
Før:


Nå:


Det er så morsomt å ta bilde av Victoria og Christian. Jeg vet ikke hvor mange bilder jeg har av dem. Elsker jo generelt å ta bilder, jeg syns det er veldig moro. Og spesielt nå som jeg har speilreflekskamera. Mitt høyt elskede søskenpar:

Klar for julevisit hos bestefar..

Mimmi har strikket genser til Victoria og en bekjent har strikke dress til Christian. Mariusmønstret kan umulig bli umoderne!! Veldig koselig syns jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)