mandag 1. desember 2008

Advent og nissene har inntatt huset vårt..

I går var det første søndag i advent og vi var på julegrantenning. Victoria var veldig fornøyd med å få godtepose av nissen.

Her venter hun og pappa`n på nissen..

..som kom med hest og slede.


Siden jeg pynter til advent, har nissene meldt sin ankomst hos oss allerede. Det blir flere etterhvert, men foreløpig har jeg noen i gangen og i stuen. De er kjøpt hos Perfect Home og jeg er kjempe fornøyd med de. De både er og ser skikkelig solide ut.. Nå skulle jeg bare ønske jeg hadde kjøpt enda flere. Men det kan hende jeg fyller på litt etterhvert :)



Mens vi var i Oslo lavet snøen ned her og nå er det skikkelig julestemning. Veldig koselig. Nå gjenstår det bare å se om den holder seg her til julen. Håper det!


Utsikt fra kjøkkenvinduet i ettermiddag:



Et morgenbilde også..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)