lørdag 17. desember 2011

Familiekos :)

Den helgen består av bare kos og atter kos :) Vi har pyntet juletre i dag og det ble ganske så bra. Det er første gang vi har uekte tre. Vi har Perfect home sitt og det ser naturtro ut. Nå er ungene ute og aker og kjører skuter med pappa`n sin, mens jeg er inne og baker eplekake som noen ønsket seg til jul :) Etter på skal vi feire mamma, som har bursdag i morgen. Det gleder vi oss til.




I morgen håper jeg det blir en tur på Hadeland glassverk før vi tar en tur på kino alle sammen. Det er koselig å finne på noe sammen og ikke bare stresse før jul. Jeg tror jeg har kontroll på det meste og det er deilig :)

Ha en herlig lørdag og nå er det bare en uke igjen til jul!! Juhuuuu :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)