tirsdag 13. desember 2011

Det snør, det snør... Tiddelibom!!

Nå tror jeg snart vi snør bort! Det snør og det snør. Det var fryktelig vondt å kjøre hjem i dag og jeg så nesten ingenting. Tunge busker hang over veien flere steder og det var skikkelig uhyggelig å kjøre. I morgen har vi fri og da er vi bedt på juleverksted, det blir kjempe koselig og vi gleder oss masse. Bare håper været blir litt bedre.



Ellers er jeg godt forberedt til julen. Alle pakkene er pakket inn, alle julekortene ble sendt i dag og huset er storsett ferdig pyntet. Tenk at i neste uke er det allerede juleaften!! Spennende :)

Ønsker dere en flott Luciadag! Christian har gått i tog på gamlehjemmet og spist lussekatter, og på skolen var det 3. klasse som hadde gått i tog. Men Victoria hadde fått lussekatter hun også :) Hurra for venninne S som fyller år i dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)