lørdag 10. desember 2011

Deilig desemberdag..


I dag var ungene ute og gikk på ski og lekte i snøen, det har de ventet lenge på :) Etterpå var de opp hos bestemor og bestefar en tur. Der bakte de pepperkaker og spiste pannekaker til middag etterfulgt av is, så jeg tror de har hatt en veldig fin dag :)


Mens ungene var borte benyttet jeg tiden til å pynte litt mer til jul. Jeg har fått satt frem nissene fra Perfect home og de er kjempe fine. Jeg har 5 par foreløpig :) Nå har også julegardinene kommet opp på kjøkkenet og juledukene er lagt på. Det ble så lunt og koselig over alt :)




Ha en fin lørdagskveld og nå er det bare to uker til jul :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)