fredag 2. desember 2011

Desember er her :)

I dag ankom pakken fra Pompdelux. Det var jammen kjapt levert, bestilte på tirsdag :) Her er det travle dager og Victoria sendes hit og dit med vannkoppene sine. Vi er kjempe heldige som har besteforeldre som stiller opp. Mamma hadde begge ungene på onsdag siden jeg var på kurs, Victoria sov hos henne siden hun skulle ha henne i går og i går kveld tuslet hun opp til bestefar og onkel(bestemor var på jobb), for i dag har hun vært hos bestemor. I morgen skal mannen og jeg på revy, så da skal begge ungene til pappa og R. Til uka blir en like travel uke... Christian skal sove hos mamma på mandag, siden jeg skal på kurs igjen tirsdag kjører hun han i barnehagen. På kvelden skal hun ha begge to for jeg skal til frisør og mannen på møte, onsdag må jeg jobbe tror jeg så da kunne mamma ha ungene. Hun har de som regel hjemme her og da er hun som en liten hushjelp for oss; vanner blomster, vasker klær, rydder ut og inn av oppvaskmaskinen etc Til neste helg er det julebord og da skal ungene til bestemor og bestefar igjen.. Puuuh. Travle tider som sagt!!

Litt merkelig farge på bilde ser jeg..


I år har vi fått oss kunstig juletre.. Egentlig er det helt sprøtt siden vi har MASSE skog å ta av. Men vi har alikevel alltid kjøpt edelgran og i år fikk jeg en god pris på juletre fra Perfect home, så jeg slo til på det. Jeg var ganske spent når vi pakket det opp og litt skuffet også for det var ikke så fint. Men nå har vi fått satt det opp ordentlig og det ser slett ikke verst ut :) Kjøpte også en lang lykt og nisser. Jeg er veldig fornøyd :)




Ungene har fått kalenderene sine, i år er det en overflod av de. Victoria har 4 og Christian 3...! Men de koser seg med dem og det har vært veldig stas.

1 kommentar:

  1. Deilig at det er desember, men jammen er det hektisk også. Og ikke mindre hektisk når en har sykdom i huset også, god bedring til Victoria. Og her er det også kalendere, selv om jentene her nesten er litt for store - men ikke for kalendere... De har bare sin kaffeboks som hver kveld fylles opp av "nissen" med et eller annet mer eller mindre spennende ;)
    Ønsker dere noen koselige dager frem til jul, og så ....
    Klem, Mette

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)