fredag 21. november 2008

Vårstemining..

Her er det ikke mye som vitner om vinteren lenger. Skulle ønske det var våren som var i anmarsj, men det er vel litt tidlig enda. Det er bare litt snø igjen og været minner mer om en annen årstid. Gleder meg til den kommer. Men julen er jo koselig den også. Så jeg får se frem mot den. Neste helg er det advent og da skal julepynten min frem. Her pyntes det til advent og når det nye året er ganske ferskt ryddes julepynten bort. Orker ikke ha den fremme til langt ute i januar. Da er det nytt år og nye muligheter :)

Her om dagen tråkka jeg skikkelig over, så jeg har fått gjort fint lite de siste dagene og det syns. Jeg må snart prøve å få rydda unna mer. Men det er andre ting som må gjøres for å komme seg videre og jeg får ta tak i det til uka når beinet forhåpentligvis er bedre. Blir en smule lei av å se det samme rotet ligge dag etter dag. Jeg har et ryddegen som ikke klarer å se rot og skulle helst hatt orden i går..


Et vinterbilde fra i fjor..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)