fredag 14. november 2008

Caffè latte...

... å drikke liker jeg ikke, men fargen simpelten elsker jeg!! Har den på flere av rommene og noe av interiøret. Og har nå fått sansen for å male litt. En kommode jeg hadde når jeg var liten og som mamma malte lyserosa da vi flyttet til henne, den har nå blitt caffè latte. Det samme ble noen trehvite rammer som jeg hadde. Orker ikke så veldig mye trehvitt på interøret lenger. Hadde en stor forkjærlighet for det for noen år siden, men nå har jeg blitt helt anti.. Har en liten bokhylle som vi brukte til dvder da vi bodde i Hønefoss. Nå vil jeg helst ha sånne ting skjult, så den er faktisk en bokhylle nå. Men fremdeles trehvit.. Mulig den også må under kosten etterhvert.

Mye finere når det ble malt :)

Må også legge ved et liten bilde av koseklumpen jeg er sammen med om dagen. Nå går det veldig fort til jeg begynner å jobbe litt igjen. En dag i uka fra januar av.. VIL IKKE-VIL IKKE!!
Ellers kommer spisestuebordet i dag! Gleder meg! Kanskje jeg legger ut et bilde i løpet av helgen. I morgen venter IKEA.. Hurra!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)