torsdag 27. november 2008

Julen i år..

..blir feiret i eget hus. Det gleder jeg meg til. Vi skal ha gjester og det er alltid gøy å lage mat til folk syns jeg. Julen skal brukes til å slappe av og nyte dagene med familie og venner. Jeg orker ikke stress og mas og hit og dit. Vi åpner dørene og gleder oss til å vise frem det nye huset til de som kommer. Det blir hvertfall besøk juleaften og 1. dag, men regner med det dukker opp noen flere i romjulen også.

Siden vi skal være borte i helgen, har jeg begynt å sette frem litt juleting i dag. Men tar litt mer i morgen tenker jeg. Når vi kommer hjem på søndag skal vi på julemarked og julegrantenning med Victoria. Gleder oss til det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)