lørdag 1. november 2008

Flere som er mammadalt..

Så ser det ut til at dette blir helga vi skal flytte. Jeg syns det er en smule vemodig og har felt et par tårer. Det skal bli godt å få sitt eget, men jeg kommer til å savne menneskene vi har hatt rundt oss her. Ikke at vi skal flytte sååå fryktelig langt unna, men det er jo noe med den daglige kontakten og hvor involvert man blir i hverandre-både på godt og vondt. Vi har hatt mange gode samtaler og mange fine stunder de to årene vi har bodd her. Siden jeg også da er en mammadalt, har det vært veldig å ha mamma der i både de gode og vanskelige tidene. Vi er så like på mange nivåer og det er så deilig med de man kan fortelle alt til og si akkurat hva man mener uten å bli dømt eller baksnakket av den grunn. Og sånn er mamma`n min. Jeg er utrolig glad i deg, mamma og du er uunværlig for meg!! Tusen takk for gjestfriheten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)