fredag 1. mars 2013

Sjarmtrolla våre :)

Vi koser oss masse og dagene bare flyr :) Vi er fredsmeklere, koser og klemmer, tusler i by'n, spiser på restaurant og shopper litt :) I går kom mamma og stefar nedover en tur, vi hadde kjøpt blomster til mamma. Hun er litt bedre form,men langt fra helt bra.. Så hun må nok bare ta det med ro fremover.. Vi fikk ordna litt til ungenes bursdag,vi har sett på litt bursdagsgaveønsker og handlet noen gaver i hemmelighet :) Hehe! Nå ser mannen på VM og vi venter på at det skal bli ferdig så vi kan ta en tur ut på lekeplassen. Lillebror sover ute i det varme været. Jeg storkoser meg i by'n, men kjenner jeg savner den friske lufta vi har hjemme :) Uansett så er det deilig å komme seg litt bort :)





Ha en riktig fin fredag :) Og riktig god helg :)

2 kommentarer:

  1. Fine gode søte gullungene til mimmi.Varme klemmer

    SvarSlett
  2. Koselig å lese om livet deres, og så deilig å ha det beste av begge verdener: bo i frisk luft og landlige omgivelser, og så enkelt kunne stikke til bymiljø når man trenger det. Kjekt! :)

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)