søndag 24. mars 2013

Påskeferie!!

YES! Det er påskeferie og ungene har fri. Vi skal bare kose oss hjemme og nyte fridagene. Forhåpentligvis får vi litt besøk og finner på noe, men det er jammen deilig å bare kunne ta ting på sparket også. Det gleder jeg meg til :)

I dag fyller kusinebaby P 1 år og vi har vært i bursdag hos henne. Tenk at det allerede har gått et år! Jammen flyr tiden fort. Om 4 1/2 mnd fyller vår lille prins også 1 år. Gurimalla!! Hm, må skynde meg å nyte det som er igjen av babytida ;)


 


I går var søstrene mine her og ungene fikk noen etterlengta timer i sola. Det var så deilig og varmt og vi grilla pølser på bålpanna vår. Den fikk vi av pappa til jul for noen år siden og den er helt super!! Brukes mye hele året :)







Her planlegges det bursdager, for snart entrer vi bursdagsmåneden vår - april! Christian har valgt å ha Lynet Mcqueen bursdag for barnehagekompisene sine og Victoria vil ha Monster high med sine skolevenninner. Det blir nok veldig bra og mor saumfarer nettet for kaketips osv.. Til dere som lurer på gaveforslag, så er ønskelisten endret og tilpasset bursdagsønsker. Mannen og jeg ønsker oss gavekort hos en møbelforretning et lite stykke unna eller penger, for vi skal kjøpe to nye stuebord og en puff til den nye sofaen. Skal legge ut litt mer husbilder etterhvert..

Onsdag tok vi en harrytur med ungene. Vi hadde lovet at de også skulle få være med en gang og de gjorde ganske så store øyne da de kom inn på den store godisbutikken.. De fikk plukke litt hver seg, samt at vi handlet inn til godtriposene de skulle ha på bursdagen sin. På torsdag hadde svigermor bursdag og siden hun hadde vært på jobb på dagen og ikke skulle ha noen feiring, ba vi like greit de ned på kveldsmat :) Siden påsken har startet fikk mamma og svigers hvert sitt påskeegg i går, så da kan de kose i påsken :)





 
GOD PÅSKE!

2 kommentarer:

  1. Jeg satte stor pris på bursdagsinvitasjonen :) Og Sverigeturen vår var så koselig..Spørs hvor lang tid det tar før Olav kommer seg igjen, hihi.Han er neppe kurert for sånne turer sååå lenge :)Tusen takk for flott påskeegg, det skal spares til fridagene mine :)
    Klem fra svigermor

    SvarSlett
  2. God påske til alle dere, Hege. Hilsen Hege

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)