søndag 31. mars 2013

For en påske..!!

Herreminhatt, for en påske! Så deilig vær og sånn som vi har kosa oss. Vi har vært mest mulig ute. I starten var pappa og søstrene mine og vi kosa oss ute. Vi har feiret bursdag til søstrene mine, vi har besøkt gode venner, og ellers kosa oss med familien. I dag inviterte vi svigers og mamma på pølsegrilling og vi hadde mange deilige timer ute i sola. Jeg er er en smule solbrent kjenner jeg nå i kveld.. Vi avslutter påsken i morgen med bursdagsfeiring for Christian med besteforeldre og bursdagsbarnet har selv bestemt menyen; snitter og kanelsnurrer :D






 






Så var jammen mars over og i morgen er april her og vi starter dagen med pakker og bursdagssang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)