mandag 27. august 2012

Hverdagen..

Så var hverdagen her igjen.. Mannen startet jobb i dag og jeg merker det er veldig godt å ha han hjemme. Han er en stor avlastning for meg på nattestid. Lillebror liker godt å surre litt oppe da og det er ikke jeg klar for. Natten er til for å sove.. Vi får bare håpe han også skjønner det snart! Men gud som vi koser oss likevel. Tenk at vi skulle være så heldig å få en liten skatt hjem til oss igjen. Vi forguder den lille sjarmøren. Fredrik vokser og vokser og i helgen la vi vekk de første plaggene. Han var jo 3cm lengre enn sine søsken, så jeg regna med at det kom til å bli en kort karriere med de minste plaggene. Men det gjør ingenting. Jeg ville heller at han hadde litt som passet bare for en liten stund enn at han skulle gå med altfor store klær. Barneklær koster jo ikke all verden :)



Vi koser oss og håper snart på flere barselbesøk :) Hint, hint ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)