tirsdag 4. september 2012

I ♥ shopping!

Det er vel ingen hemmelighet at jeg elsker å shoppe.. En av grunnen til at jeg har reist til Oslo for å shoppe tidligere har vært Benetton på Karl Johan og ikke minst Zara, der finner jeg så mye kult til ungene. Nå har jeg ikke vært i Oslo og shoppa på flere år og jeg har hatt så lyst til å dra på Zara.. Men i det siste Kamille stod det listet opp noen nettbutikker og der stod det Zara!! Jeg gjorde store øyne og var superfornøyd da jeg gikk inn og fant nettopp Zara som nettbutikk.. Juhuuuu!! Jeg er kjempe fornøyd :) Victoria (som er hjemme i dag med sår hals og hoste) og jeg har kikket oss gjennom mange plagg og vi var enstemt om at HER var det mye fint :) Tror nok det må bli en liten ønskeliste der til jul :) Men er litt usikker på om vi klarer å vente så lenge.. HEHE!! De har som sagt veldig mange fine klær og prisene er helt greie og frakta er bare 59,-. Denne siden skal lagres under favoritter, definitivt!

 
 
(Bilder fra Zara.com)
Som dere skjønner så er jeg litt over middels
hekta på mørkeblått og stjerner :)


Sist torsdag hadde jeg Pompdelux visning og der var det også mange fine klær, så da ble det litt nytt på ungene og så var det noen besteforeldre som handlet julegaver. Heldig vi er :) Når jeg kikker på nettsiden deres nå, så kunne jeg visst ha handlet enda litt mer.. Kanskje jeg skal bli flinkere til ikke å shoppe så mye ellers og så heller handle klær til ungene de to gangene i året Pompdelux slipper kolleksjonen sin? Hmm, det var en god idè, men tviler vel på at den er så veldig gjennomførbar. Hehe!

 
 
(Bilder fra Pompdelux.no)
 
Ha en flott dag! Nå skal vi straks ut en tur med vogna. Deilig å få litt luft selvom man ikke er helt i form :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)