lørdag 4. august 2012

Gutterommet :)

Endelig er det tid for å vise frem Christian sitt rom også. Det mangler fremdeles litt på veggene og en skrivepult, men det får vi ta etterhvert.. Håper jeg kan gjøre et loppisfunn på skrivebord til han også.. Victoria sitt ble jeg veldig fornøyd med :) Det kan du lese om her. Synes rommet til Christian ble veldig bra og jeg tror han er fornøyd selv også. Så får vi heller fylle på litt interiørting etterhvert :) Jeg liker spesielt godt "Fly me to the moon" lampen hans, jeg var superglad når jeg fant denne. Er så lei av at alt skal være en eller annen Disneyfigur eller Lynet Mcqueen. Nå må jeg bare prøve å finne en nattbordlampe, foreløpig har han Ole Brum baby lampen sin. Men den får lillebror overta etterhvert.. Skulle ønske jeg fikk tak i en maken i lyseblå som Victoria har i lyserosa på skrivebordet sitt!








Ha en super lørdag! Her forberedes lasagne og gulrotkake, vi har bedt familien til middag :) Gleder oss :)

1 kommentar:

  1. Så kjempefint det ble! Håper det står bra til med deg! Stor klem fra Randi

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)