torsdag 1. mars 2012

Vinterferie :)

Da har vi tatt vinterferie og turen går til Tønsberg :) Vi vurderte en stund flere ting, men av og til er det enkle (og billigste) ofte det beste. Her er det vår og det er herlig. I dag skinner sola og vi skal straks ut en tur. Vi kom ned i går kveld og Victoria ble syk i natt med oppkast, men ser ut til at det var med den ene gangen. Så vi får håpe nå at vi kan nyte resten av ferien. Vi skal finne på litt forskjellig tenker jeg. Planen er hvertfall å være en del ute når været er flott.


På tirsdag hadde jeg visning av vårens klær fra Pompdelux  og det var så mye fint, at jeg måtte etterbestille litt i går. Hehe! Gleder meg til vi får klærne i posten :) Da skal det også tas en liten opprydding i klesskapene tenker jeg. Ut med det som er slitt og for lite og inn med litt ny inspirasjon :) På lørdag var jeg på en liten bytur alene og i en butikk som heter Charlie hadde de så mye fine vårklær til ungene. Og ikke minst sko :) Må nok ønske litt der til ungene når de snart har bursdag. På Pompdelux visningen var det også noen besteforeldre som handlet til ungene, så da får de nok mye fint når de har bursdag :) I dag er det akkurat en mnd til Christian fyller 4 år. Gud, som tiden flyr :)

Noe av det som ble bestilt til ungene :)

Bildene er lånt fra www.pompdelux.no

1 kommentar:

  1. Ha en riktig koselig vinterferie. Det var en stor glede for meg å ha med ungene i koboltgruva igår . De var superflinke til å gå ide trange mørke tunnelene og bratte smale trappene. Varm klem fra mamma

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)