lørdag 24. mars 2012

Amerikanisert..

Jeg kan vel innrømme først som sist at jeg elsker USA. Alt er så tilgjengelig og i forhold til Norge virker det som man får tak i ting man bare kan drømme om her. Det gjelder alt fra mat til klær osv. Utvalget er så mye, mye større. Selvfølgelig skulle det vel bare mangle slik størrelsesforskjell det er på landene. Men jeg skulle virkelig ønske enkelte ting var lettere å få tak i her også. Slik som litt flere alternativer innenfor barneklær, bursdagstilbehør til barneselskaper, interiør til barn og kakepynteting er noe av det jeg savner..



Jeg ser også at Manuela har et innlegg i dag om cupcakes til Babyshower. Det er selvfølgelig en ting jeg gjerne skulle hatt; babyshower. Men det er jo ikke akkurat så veldig vanlig her til lands, så det blir vel ikke noe av denne gangen heller. Det er på en måte ingen event man steller i stand selv :) Det samme med å fornye bryllupsløftene, det er også noe jeg veldig gjerne kunne tenke meg å gjøre. Selvom det også er veldig "amerikansk".. Jeg synes det er en hyggelig ting å gjøre. Nå skal det sies at det ligger i fremtidsplanene mine og jeg har allerede planlagt litt :) Amerikansk eller ikke, jeg liker idèen og er egentlig ikke så interessert i hva andre mener om det. Selvfølgelig må mannen og jeg være enig, men utover det bryr det meg ikke :)



Ha en super lørdagskveld! Det skal jeg :) Nå skal jeg rydde vekk etter dagens shoppingtur, ungene trengte litt nye klær og nå kan vi nyte den deilige våren som her her :) Hurra!! Og ikke minst HURRA HURRA for kusine KA som fikk baby nr. 2 i dag, en liten prinsesse :) Vi gleder oss med dem og gleder oss til å hilse på og bli kjent med det lille vidunderet 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)