torsdag 16. februar 2012

Valentines Day..

har passert for noen dager siden, men her går bloggingen litt tregt om dagen så derfor et lite innlegg nå :)
Jeg fikk en sms av mannen på Valentines om at det lå noe til meg i bilen (jeg var på jobb) og nysgjerrig som jeg er løp jeg ut og fant et fint kort med en hyggelig hilsen og middagsinvitasjon :) Mamma stilte selvfølgelig opp som barnevakt og jeg ble tatt med til Norefjellhytta. Der fikk vi servert tre rettersmiddag i kjempe koselig omgivelser og vi var helt alene der. Det var helt toppen, vi storkosa oss :) Love you!

Bilde er lånt fra Norefjellhytta



En annen ting jeg bare må nevne i forbifarten.. Jeg har forstått det sånn at innlegget jeg skrev for noen dager siden ang familie har skapt reaksjoner hos noen. Men det får så være. Jeg står for det jeg skriver og det er slik jeg opplever det og når de det gjelder overhodet ikke gjør noe for å motbevise det jeg har skrevet - ja, da står jeg bare for det enda mer! Og ikke at det har så mye å si, men det er mange som deler min mening og reaksjon ang. akkurat dette.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)