mandag 13. februar 2012

Morsdag..

I går fikk jeg pakker på senga og mannen og ungene hadde bakt deilig ostekake :) Vi inviterte mamma og svigers til frokost og etterpå dro vi og badet. Det var veldig stas og ungene kosa seg. Etterpå møtte vi pappa på kroa til stefaren min og kosa oss med god middag og dessert. En flott og avslappende dag med andre ord :)
Jeg er uendelig glad i min mamma og hennes godhet. Hennes velvilje og alt det hun gir av seg selv for å være mest mulig til stede for meg og mine. Veldig, veldig glad i deg ♥



Må si jeg synes det er trist med Whitney Houston. Den flotte dama med DEN stemmen!!


Ønsker dere en god uke fylt av glede og godhet! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)