søndag 21. desember 2014

Tre dager igjen..

Bare tre dager igjen til julaften.. Hvor ble dagene av? Jeg har manglet motivasjon og julestemning og i år har tankene vært et helt annet sted.. Tanken om at vi i år skulle vært en til var hardere, enn jeg noen gang kunne forestille meg, å gi slipp på. For snart et år siden mistet vi... Det er tøft. Og vondt. Og det verste jeg hører er, "ja, men tenk så heldig du er som allerede har tre er. Vær glad for de." Selvfølgelig er jeg det, men nettopp derfor vet jeg så godt hva vi går glipp av også. Det er så sårt.. 

Nå har vi tatt juleferie. Det ble en travel uke før jul med Julekonsert, Prøysenforestilling, juleavslutning og bursdagsfeiring for mamma. Men jammen er det koselig også :) Vi har fri frem til 5. januar og det gjelder det å nyte hver eneste dag, for vi vet jo hvor fort tiden går.. Vi har ikke så mange planer, så vi tar alt som det kommer. Det blir godt :) I dag har vi rydda litt og i kveld ble husvasken tatt. Siden det var sent, fikk ungene sove hos mamma og mannen og jeg dro avgårde og spiste middag. Så kom vi hjem til rent hus som luktet veldig godt :) Vi avslutter kvelden med film og julebrus :) 




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)