tirsdag 9. desember 2014

Juletrefest

På lørdag var det klart for juletrefest med barnehagen til Fredrik. Den ble holdt på kroa til stefaren min. Vi var rundt 60 voksne og 20 barn. Det ble servert julegrøt, saft, kaffe og mange hadde bakt med seg kaker. Jeg er med i tur-og festkomiteen, så vi var fire stykker som ordnet i stand. Vi fikk mange positive tilbakemeldinger og jeg er veldig fornøyd med at vi hadde det før jul :) 


Når vi kom hjem var det tid for å gjøre dagens kalendergave, nemlig pynte pepperkakehus :) I år prøvde vi en kirke. Jeg så for meg å lage noe fancy greier, men det ble pynt helt i ungenes ånd og det er vel nettopp slik det skal være :)





                                                     Håper du har en hyggelig førjulstid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)