søndag 1. desember 2013

Try walk a mile in my shoes before you judge me!

I dag har jeg ruslet en tur i naturen,som overhodet ikke minner om at det er 1.desember!! Planen i dag var å pynte til jul i dag,men motivasjon var ikke helt på topp! 
Tankene vandrer når man er ute og jeg var i utgangspunktet trist og nedbrutt :( Jeg blir lei meg når mennesker jeg trodde var ekte og oppriktig viser seg å ikke være det. Gang på gang vises det at den eneste man kan stole på er seg selv!! Jeg synes det er trist at det blir sånn,men det er bare å akseptere det. Og det at folk sier ting basert på hva de ser eller det andre sier forteller mer om dem enn de de prater om! En gammel barnelærdom sier "Tro ikke alt hva du hører,si ikke alt hva du vet." Da sparer du mange bører på sinn og samvittighet! Det tror jeg flere bør lære seg. Ofte ligger det langt mer bak ting enn det vi ser og mange ganger kan vi oppfatte ting feil. Men er du så perfekt og feilfri at du kan sko deg på andres feiltrinn?? Tenk på det du neste gang du åpner munnen din for å si noe om andre!! En dag vil skjebnen snu og bite deg i rompa...!


"Misunn aldri noen hans tilsynelatende lykke,du kjenner ikke hans hemmelige sorger"!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)