søndag 8. desember 2013

Juleforberedelser..

I dag kom der endelig litt snø og det ble med ett litt mer julestemning :) I tillegg har vi vært hos svigers og spist julemiddag :) Det gjenstår enda litt pynting, men satser på å få tatt det til uken. Jeg har også tenkt at vi skal bake pepperkaker, Nainamobar og litt konfekt. Kanskje blir det suksessterte i minimuffins former også. Her i huset blir det ingen tradisjonelle julekaker med andre ord :) Jeg er for tradisjoner, men jeg tenker at innimellom må det være rom for variasjon også :) I dag ble julekortene klare til utsending og invitasjon til juleaften er levert :) Vi har også fått handlet inn de fleste julegavene, det gjenstår ikke så mange.. 





Den siste uka har vært spesiell, mannen har en jaktkompis, som også er broren til en av hans nærmeste venner, som har kjempet kampen mot kreft siden april. Vi har sett dette fra sidelinjen, håpet på det beste og fulgt oppturene og nedturene. Hans samboer og svigerinne er barnehagetantene til Fredrik og jeg føler vi har blitt litt kjent med dem de siste månedene. De er en søskengjeng på fire og den nærheten og samholdet de har hatt de siste ukene er unikt og jeg kjenner hvor mye jeg savner søsken og at  jeg ønsker en stor familie selv. På tirsdag kveld sovnet han inn, 33år gammel.. Tror det har gått ca.8-9mnd siden kampen begynte! Tårene sitter løst og jeg blir rørt av så mye.. Det gjør meg så vondt. Jeg tenker sånn på de som sitter igjen! Så ufattelig trist og unødvendig. Jeg er glad de har hverandre og det unike samholdet.. 

Ta vare på hverandre, nyt øyeblikket - vi vet ikke hva morgendagen bringer ❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)