tirsdag 4. desember 2012

Julegavetips :)

Vi er vel halvveis i julegavehandlingen og listen til resten er klar :) Mannen og jeg skal avgårde en tur sammen og ta de siste innkjøpene. Jeg er jo en stor fan av klærne fra Pompdelux og jeg kan tipse om at der er det 50% i nettbuikken deres. Der kan man finne mange fine julegaver. Men det lønner seg nok å være rask, for det har en tendens til å forsvinne fort :)

 


Ellers er Christian hjemme i dag, han er litt forkjøla og de ringte fra barnehagen i går og lurte på om han ikke hadde litt feber også. Så mannen hentet han. Men det var ikke noe problem, han var i helt fin form. Han bare hoster, nyser og snørrer litt, så da ble det heller en kosedag ekstra hjemme i dag. Vi skal etterhvert pynte litt mer til jul, bare lillebror finner ut at han vil sove ;)

Ha en fin 4. desember :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)