mandag 31. desember 2012

En oppsummering og riktig godt nyttår!

Da var årets siste dag kommet og i morgen tar vi fatt på 2013. Året som har gått har vært mye gravid - og babypreget. Jeg har hatt mye fri pga sykemelding som følge av graviditeten og har kunne nyte dagene med Victoria når hun har hatt skolefri. Det har vært et privilegium. 10. august kom lille Fredrik og vi kan ikke se oss mette på han. Vi koser oss enormt! Tenk at vi igjen skulle få oppleve et av livets mirakler - det er veldig hyggelig! Vi har hatt mye tid med familie og gode venner og den tiden setter vi utrolig pris på.

I september ble livet brått snudd på hodet for nære venner, som mistet sin lille datter rett før fødselen. Det har preget oss alle. Det er vanskelig å vite hva man skal gjøre, hva man ikke skal gjøre.. Alt har bare vært hjerteskjærende og vondt, spesielt når man står der med en nyfødt baby selv. Jeg har de i tankene mine hele tiden og jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne gjøre noe som gjorde vondtene bedre.

Med dette i tankene - at livet kan snus på hodet i løpet av kort tid, vil jeg minne dere om hvor viktig det er å sette pris på det vi ofte tar for gitt. Sett mer pris på hverdagene. Nyt tiden mer. Det er nå vi lever og det er nå vi er her.

Ta godt vare på hverandre og bruk tiden på de du er glad i! Måtte 2013 bli et år med god helse, gode opplevelser og gode minner :)





GODT NYTTÅR!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)