fredag 4. november 2011

Pottery barn kids

Jeg ble oppmerksom på Pottery barn for mange år siden da jeg så en episode med Friends og Rachel hadde handlet derfra. Når vi var i USA på bryllupsreise måtte jeg jo besøke butikken og de har så utrolig mye fint. De har også en egen Pottery barn kids avdeling med så utrolig mye fint. Jeg har siklet i timesvis i nettbutikken deres og når Victoria ble født fikk vi en gave derfra fra tremenningen min i USA. Jeg har handlet litt derfra i etterkant bl.a til Christian når han ble født. Heldige meg som har en slektning i USA som jeg kan sende til og som sender videre til meg. Når jeg tilfeldigvis var innom nettsiden deres i dag, oppdaget jeg at de nå sender til Norge!! Snakk om å få julekvelden tidlig i november :) HURRA!!

Bilder er fra Pottery barn kids :)





2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har nå prøvd å bestille noen ting hos Pottery Barn, men får kun opp 'state' med andre ord får jeg ikke valgt 'Norge'. Hvor så du at de sendte til Norge? :-) Ville veldig gjerne ha noe derfra..

    SvarSlett
  2. Hei du :)

    Det kommer automatisk opp "We now offer international shipping" når jeg går inn på siden. Øverst, til høyre på siden står det "shipping to:" og bilde av det norske flagget. Prøvde å legge inn en ordre nå og da ligger automatisk Norway der under "country"

    Rart du ikke får det opp da.. Skjønner godt du vil bestille derfra, det er såå mye flott :)

    Lykke til og si i fra igjen hvis du ikke skulle få det til.

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)