lørdag 12. november 2011

Blogg i bokform..

Etter tips fra Christine med bloggen hvitstil, ville jeg også prøve å få bloggen i bokform og i dag så kom resultatet i posten og det er kjempe gøy å sitte og bla i bøkene i stedet for å lete etter innleggene på bloggen. Jeg er veldig fornøyd!! De er bestil herfra!



I dag har Victoria vært i bursdag hos en klassevenninne og i går dukket det opp to invitasjoner til bursdager neste helg og i morgen skal vi i bursdag til lille M som fyller et år :) I ettermiddag har vi vært og spist deilig ribbe hos svigers med fruktsalat og is til dessert. Nå er det "Skal vi danse" finale som gjelder og jeg krysser fingrene for Atle :)

I går stod det nydelige roser på kjøkkenbenken når jeg kom hjem og to Flaks lodd var også med. Det var snille mannen som hadde ordnet med det til meg :) Love you!!


Ha en super helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)