søndag 29. november 2015

Adventshelg :)

Her forberedes julen :) Vi har så smått begynt å pynte litt og ungene har satt opp juletre på rommene sine. Her har vi kuttet ut pakkekalender og så får de heller en adventspakke, de fire søndagene i advent :) De får M&M sjokoladekalender fra tirsdag, så det er ikke synd på dem ;) Jeg prøver å få litt orden i alt kaoset og skulle gjerne kvittet meg med masse. Mye av julepynten kommer ikke opp i år, rett og slett fordi jeg ikke har lyst. Jeg orker inne fylle opp over alt med masse julerariteter..
I går var vi på julemarked :) Fine hjemmelagde ting :) Kanskje jeg blir med neste år med mine Perfect Home varer og mamma med alle de flotte strikka tingene hennes :) Ungene bakte pepperkaker og kjøpte seg hjemmelaget godteri :) 
I morgen skal mannen og jeg på julegaveshopping :) Da håper jeg at jeg får gjort unna en del. Mye er allerede gjort. Lagde liste nå og det er ikke mindre enn 37 mottakere på listen :D 
I dag har vi vært på julegrantenning og for andre året på rad hjalp jeg til fordi jeg er klassekontakt. Mange unger, endelig greit vær og pepperkaker og varm gløgg :) 





God første søndag i advent :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)