søndag 8. mars 2015

Heldiggriser :)

Jeg tenker stadig på hvor heldige vi er som bor her vi bor, langt inn i skogen i denne vakre fjellbygda. Bare vi går ut døra har vi et hav av muligheter; fine lekeområder, tur i skogen, bade - og fisketjenn. Vi blir bare flinkere og flinkere til å utnytte disse flotte stedene. Og ikke minst gir det mer energi å komme seg ut døra og nyte denne deilige friske lufta! I dag skinner sola og dørene står oppe og vi får fornyet lufta inne. Vi har vært ute og sett ungene leke i snøen, som vi har en del igjen av enda. Men vårfornemelsen henger i lufta - deilig! Jeg er så glad for at ungene elsker å være ute og at de prioriterer dette fremfor det meste annet.. De velger å være ute og prioriterer det først! Jeg nyter det så lenge det varer, samtidig som jeg håper at vi bygger opp noen gode fundamenter ved å prioritere vekk nettbrett, spill, data og tv. 

I går dro vi til bunn av Norefjell og det var så moro å se ungene og mannen kjørte slalom. Til vinteren kan det nok hende Fredrik får prøve også. Vi holdt oss til akebrettet denne gangen. I går ettermiddag fikk vi besøk av gode venner og vi fikk noen timer til inne, før det ble pølser og lørdagskos foran tv'n. 







 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)