søndag 15. februar 2015

Snart er helgen over..

I går var vi på Norefjell og deltok på barnas N3. Ungene synes det er moro å gå renn og få medalje etterpå :) På kvelden ble jeg bedt med på date siden det var Valentines, så vi reiste avgårde for å spise. Vi endte opp på kino og så Fifty shades of grey :) Anbefaler filmen, den griper deg på en måte og det er en ubeskrivelig spenning og du vil bare se mer ;) Og nei, det hadde ingenting med sex'n å gjøre.. :)  








I dag hadde jeg Pompdelux visning og fikk sett alle de flotte sommerklærne :) Oppmøte var ikke all verden dessverre :( Men jeg fikk sett det jeg skulle og handla det vi trengte :) Gutta var på karneval i kirken, de lagde masker og var med på familiegudstjeneste og kirkekaffe etterpå. Der fikk de også slå på pinjata :) Nå blir det film og sløving i sofaen før en ny travel uke står for tur :)



Gutta har også lagd fastelavensris på skolen og i barnehagen :)



 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)