onsdag 10. september 2014

Fascinert av været..

I sommer håpet jeg at jeg også skulle få tatt noen blinkskudd når det tordnet og lynte. Men det er ikke så lett. Likevel fikk jeg tatt noen utenom at jeg var helt klar over det. Dessverre ikke det helt store blinkskuddet som jeg gjerne skulle hatt.. Kanskje neste år :)


Kraftig regn..


 Noe lyn fikk jeg tatt bilde av.. 






Ellers er det ikke så mye aktivitet på bloggen, verken av innlegg eller lesere. Skrivelysten er fraværende og jeg føler at jeg ikke har noe interessant å komme med. Usikker på om jeg skal fortsette å skrive, føler at jeg har det hengende over meg og så er det kanskje 7-8 stykker innom i løpet av en dag.. Da ser jeg ikke helt poenget med at jeg skal skrive her egentlig... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)