søndag 20. april 2014

Påskeferie :)

Etter alle bursdagsfeiringene tok vi turen til København og startet påskeferien der. Vi hadde noen morsomme dager der og storkoste oss på Tivoli hotel. Det kan virkelig anbefales! Vi fløy SAS nedover på mandagen, deretter tog frem til Hovedbanestasjonen og så tok vi beina fatt og fant tilslutt hotellet ;) Vi måtte vente litt på rommet og tok derfor turen bort til Fisketovet, som lå rett bortenfor hotellet. Der fikk vi spist litt og tuslet rundt. Etter vi hadde fått innlosjert oss på rommene, tok vi en tur i bassenget og på lekerommet.










På tirsdag var det min 35års dag og vi fikk besøk av min pappa, hans kjæreste og mine tre søstre. De tok DFDS fra Oslo og ankom tirsdag morgen og bodde på samme hotell som oss frem til onsdag. Vi tuslet en tur på Strøget og var innom noen butikker. På kvelden ble det deilig middag på hotellet :)
















Onsdag ble den store Tivoli dagen og det var noen som var veldig klare for å reise dit :) Ungene koste seg masse med forskjellige karuseller og berg - og dalbaner :) På kvelden reiste pappa og de, da tok vi oss en tur i bassenget igjen og så spiste vi middag på hotellet.
















Torsdag var vår avreisedag og vi så tilbake på noen fine dager i København og konkluderte med at denne har vi lyst til å gjøre igjen.. :) Christian vil til New York neste gang og det er vel egentlig mamma`n enig i, men det spørs om det får drøye noen år :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)