mandag 24. juni 2013

En ny epoke..

I dag har vi blitt tante og onkel for første gang og det er en veldig spesiell følelse. Hvertfall for meg, som er så familiekjær og familien betyr alt. Vi gleder oss masse til å møte lille Emma og mamma`n for første gang. Foreløpig er de i Russland, men kommer hit i løpet av sommeren :) Det er litt rart etter å ha vært "alene" i svigerfamilien i 19 år så skal man dele dem. I underkant av et år har jeg fåt en svigerinne og et liten tantejente. Vi har blitt kjent med hverandre via Facebook det siste halve året og vi er en god kjemi, så dette tror jeg blir veldig bra. Jeg gleder meg hvertfall masse til å starte på en ny tilværelse som tante og jeg håper at jeg kan få være en aktiv del av Emma`s liv.. Kjolene er hvertfall handlet inn, de skal det ikke mangle på :) Jeg er superglad for at alt har gått så fint og håper de klarer å nyte denne tiden som dessverre bare flyr avsted..

 ♥

1 kommentar:

  1. Dere blir supre som tante og onkel gratulerer masse klem mamma

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)