torsdag 9. mai 2013

Så var våren her :)

Vi har kommet oss hjem fra varmere strøk og med det kom våren. Nå er det enda flere fridager som nytes og vi har mange prosjekter på gang. I tillegg er det rydding, det tror jeg aldri tar slutt.. Det virker ikke sånn hvertfall! Synes jeg aldri får orden her jeg og det er kanskje ikke så rart når jeg bor sammen med noen som er veldig gode på å rote.. Men en dag håper jeg at jeg kan ha det ryddig her og at alt har sin plass. Det gleder jeg meg til :)

Vi vurderer å bygge lekestue, men jeg vet ikke om det er litt for sent.. Med tanke på at Victoria er 8år. Guttene vil sikkert drive noe der de også, men det er kanskje mest jentete. Vi så på det for flere år siden også, men gjorde ikke noe ut av det.. Nå angrer jeg litt på at vi ikke satte i gang med det da. Jeg synes lekestuen fra Boligpartner er lekker, men vi får tenke litt og så hva vi finner på :)

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)