søndag 14. april 2013

Bursdagshelg :)

Pakker er åpnet, mat er spist og mange kaker fortært! I går var det felles bursdag for oss alle sammen og vi var over 20stk. Vi hadde det veldig koselig, fikk mange fine pakker og det er moro å ordne i stand når man har fornøyde gjester :)




 


 
 
Victoria har i dag feiret sammen med klassevenninnene sine. Hun valgte i år Monster high og jeg bakte kake og pyntet så godt jeg kunne :) Menyen var pizzasnurrer med pølse og sjokoladekake. Jeg tror de kosa seg masse og Victoria fikk så mange fine pakker :) 
 
 

 
I morgen er det min tur og neste tirsdag er det mannen som fyller år. Siden vi gjorde unna feiringen i går, tenkte jeg at jeg kanskje skulle få med meg noen å spise lunsj i morgen og når mannen har bursdag koser vi oss med sol og varmere strøk :)
 
 
Ha en fin søndag!

 


1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen til dere alle sammen, så ut som en strålende feiring!

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)