torsdag 17. januar 2013

Juletrefest..


Tradisjon tro når januar kommer, er det også tid for juletrefest. Jeg for min del håper at vi i år kan få juletrefestene før jul. Det er da det er julesteming. Når januar kommer er jeg ferdig med jula og jeg tror også ungene synes det er litt rart med nissen som kommer med godteposen i januar. I år hadde vi tre juletrefester på under en uke.. Det starten med menigheten sin, hvor ungene opptrådde med koret. Victoria sang også solo her og det er så moro :) Så var det skolen sin og tilslutt var det barnehagen sin tur. For første gang på noen år kunne jeg være med ungene på disse dagene. Ellers har jeg sittet i FAU i barnehagen og det er vi som arrangerer og da er det nok å henge fingrene i den tiden det varer og for skolen, så er det 1. og 3. klasse som steller i stand. Så neste år er det vår tur igjen med en 3. klassing og så skal du ikke se bort i fra at jeg tar med en tur inn igjen i FAU om jeg får lov ;) Men da håper jeg vi får til disse arrangementene FØR jul :D

 

 

Håper du har en fin torsdag :)

2 kommentarer:

  1. Heisann=) Nydelige bilder av nydelige barn <3
    Jeg støtter deg i juletrefestfeiringa før jul.... Helt kaotisk å få de alle sammen på nyåret da vi har startet på alle de sunne nyttårforsettene og skal igang med "nye og bedre liv". Da må iallefall jula være ferdig.... he he.. (selvom jeg ikke var med på en eneste juletrefest da....) Tenkte kanskje FAU var noe for meg neste år også.....om jeg blir valgt inn. Et godt team vi da=) Ha en strålende kveld! Du er super=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det <3

      Jeg tror juletrefest før jul er noe de fleste har fått opp øynene for nå, så satser på at det blir mulig før jul i år :) Men spørs om jeg blir valgt inn igjen da. Det er jo ikke sikkert sånn som jeg har sagt meningen min om ting og tang den siste uken. Men, men.. Det har nå bare vært for å hjelpe og ikke kritisere ;) Du og jeg, snuppa - er et meget bra team, så det hadde vært supert om vi kom inn igjen sammen. Det vet vi funker ;) Jeg digger deg og du er helt fantastisk <3 Klem

      Slett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)