søndag 8. januar 2012

Nytt år med nye muligheter?

Her er blogglysten så til de grader fraværende.. Men sånn er det vel i blant. Jeg ser at det stadig er noen innom og leser og det setter jeg pris på. Veldig koselig at dere er innom akkurat min blogg, som verken handler om fancy interiør eller siste mote. Rett og slett bare en hverdagsblogg om livet generelt :) Tusen takk for at nettopp DU er innom meg :)

I skrivende stund er Victoria i bursdag hos en skolevenninne som er et år eldre enn henne og Christian er ute med pappa`n sin og aker. Jeg har fått puslet med litt i huset, vasket og ryddet litt og det er deilig. Endelig er julen helt ute, det blir litt nakent men jeg får fylle på med litt blomster og slikt etterhvert.

I romjulen bestile jeg et av naturbildene, jeg tok forrige året, på lerret og det har vi hengt i gangen. Det skal hvertfall få henge der en stund, så får vi se om det blir værende der heller om det bytter plass. Vi har flere steder vi har brukt for bilder, så det kan hende jeg bestiller flere lerret. Vi har veldig mange bilder av ungene i stua, men nå syns jeg nesten det har blitt for mye så det kan hende noen av de flytter opp i andre etasje. Det har vi en stoooor gang med plass til masse bilder :)


Etter at bokhyllen ble lagd om til Barbiehus til Victoria manglet vi noe og oppbevare bøkene våres i. Det er bøker som man sjelden leser, men som ikke skal kastes så de trenger bare et oppbevaringssted. Pappa har en tendens til å bruke våres lagringsplass til enkelte av sine ting og på låven hadde han satt et skap etter farmor og farfar. Det har mannen nå vasket, pusset og malt og vi har fått nytt skap til bøkene våres :) Veldig fornøyd :)


Ha en fin søndag!

2 kommentarer:

  1. Så fint skap! Sånn ønsker jeg meg også!

    ... Og enda mer misunnelig på all lagringsplassen deres, det er sånt vi har våte drømmer om i trange byleiligheter...

    Jeg er ofte innom, men rekker ikke alltid å legge igjen spor etter meg. Veldig koselig å lese i hverdagsbloggen din!

    SvarSlett
  2. Takk for det, LM :) Vi har et til i låven, som er nesten maken ;)

    Ja, den lagringsplassen min er jeg glad i!! Snart skal mannen sette i stand to boder til, så får jeg enda litt mer plass.. (Sånn for å gni det inn litt. Hehe)

    Jeg er innom og leser hos deg også, men heller ikke flink til å legge igjen spor! Men får med meg hvert eneste innlegg. Det er så koselig atte :)

    Klem

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)