lørdag 22. oktober 2011

Høsten

Nå har det vært en liten bloggtørke her, det har vært mye sykdom siden sist og jeg har rett og slett ikke hatt overskudd til å gjøre noe ekstra. Det er litt tiltak og sette seg ned her å skrive, ikke tror jeg innleggene mine er så veldig savnet heller.. Jeg har ikke akkurat den mest leste bloggen i blogglandia, men jeg setter utrolig stor pris på dere som er innom her og leser :)

På onsdag var ungene og jeg en tur på Gulskogen senteret, siden jeg hadde hørt så mye skryt av det og at det var blitt veldig bra. Når vi kom dit var det i tillegg "Elleville dager" og salg i alle butikkene. Mesteparten av dagen gikk der kan man si :) Men ungene var snille og greie så det gikk så fint!! Litt shopping ble det jo så klart.. Fant Creamie, ChillNorway og Jean Paul på 30% og 50% avslag, det er bare sånne tilbud man ikke kan la gå fra seg :) Så det ble litt julegaver til Victoria der og så kjøpte hun seg en tunika selv, for penger hun har fått :) Skulle gjerne hatt flere timer der, men jeg må få en liten oversikt over alt jeg har av gaver etc. før jeg kjøper noe mer nå. Tenkte jeg skulle se litt på det i dag og i morgen.
Gode tilbud :)

Årets julepapir fra Panduro, veldig fornøyd med
kvaliteten på papiret deres!
 Muffinsformer fra ARK, på tilbud til 9,50 pr pakke,
det må være røverkjøp :D


Nå holder jeg på å bake en Pavlova for mamma, de skal ha gjester i kveld. Svogeren min hadde bursdag i går, så jeg spurte svigermor om han likte sånn kake og det gjorde han. Da sa jeg til henne at vi kommer opp med pakke og kake i ettermiddag. Men så fant jeg ut av vi må jo ha litt middag også, så da lager jeg en deilig kyllingrett "Anne-mat" (oppskriften er fra en kollega som heter Anne, derav navnet..Hehe) som jeg også tar med opp til svigers :) Jeg har lagd min egen vri på den, så den består av kyllingfilè i biter, løk, poteter og bacon det toppes med baconost, creme fraiche og gulost som smelter på toppen. Deilig :)

Hvis du ser under siden Oppussingsprosjekt har jeg lagt til siste skudd på oppussingsprosjektene mine. Kommer en ting til etterhvert. Har en idè i hodet mitt, som jeg håper mannen kan hjelpe meg litt med. Det blir en liten overraskelse til Victoria som hun får til jul tenker jeg.. Stor overraskelse er bedre kanskje ;)

3 kommentarer:

  1. Deilig å komme i gang med julegavene ;) jeg er ikke der ennå!!!
    Sjekket ut oppussingsprosjektene dine, og der fant jeg nesten samme skrivebord som min yngste datter har. Hva har du gjort for å få skuffene uten "gripetaket"?
    Ønsker deg en flott ny høstuke :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  2. Hei Mette!

    Det er mannen som har gjort mesteparten av jobben, men jeg mener han sparklet igjen hullene etter håndtakene :)

    Ha en riktig flott uke du også :)

    Klemmer tilbake

    SvarSlett
  3. Takker, jeg skal etterhvert begynne på yngstedatterns skrivebord -og håper det blir like finf som deres her blitt :))
    Klemmer

    SvarSlett

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)