søndag 19. oktober 2008

Høsten og innflytting nærmer seg..

Huff, altfor lenge siden jeg har vært her nå. Tiden flyr og nå har jeg også holdt på noe i huset om dagene. Holder på å vaske alt som skal inn i kjøkkenskap og i skapene i stua. Det er nå siste innspurt. Det er ikke mange tingene som gjenstår og jeg gleder meg virkelig. Jeg synes vi får et kjempe flott hus, nesten så vi også skulle vist det frem i et ukeblad *ler*. Skal få tatt noen mer oppdaterte bilder av huset etterhvert. Nå er gardiner på plass og vi har vært på IKEA og handlet en del. Men må nok ta turen inn igjen dit, skulle så gjerne hatt litt mer..


Legger ved et lite høstbilde jeg tok på vei hjem en dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært veldig hyggelig om du ville legge igjen en hilsen hos meg. Det setter jeg stor pris på! :)